måndag 13 februari 2012

Utmaning #40

Så har turen kommit till mej att ge er alla underbara 100% norr läsare en utmaning att hugga tag i. Jag vill att ni liftar min layout nedan. Utgå ifrån det du inspireras av: upplägget, färgerna, ett stilrent alster eller vad det nu kan vara. Fritt fram för såväl layouter, kort som altrat.





Här kommer min liftning av mitt eget alster.


Jag valde att se på mitt alster som en skiss eftersom jag gillar upplägget med många små kvadrater. Men nu ersatte jag dem med foton för att få med så många bilder som möjligt på min sida.



Men nu är jag jätte nyfiken på att se vad du hittar på!

Senast den 26 februari ska ditt alster vara inlagt på inlinkz nedan eller mailat till 100% norr, 100procentnorr@gmail.com.



Kram / Teres

Kom ihåg att länka till ditt specifika bidrag och inte bara bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar