onsdag 21 mars 2012

Vad är en bal på slottet.....-utmaning #42

Hej, här kommer min LO om mig själv, utmaningen hittar ni här. Kortet är tagit när vi är på väg till Studentbalen-91
Här har jag utgått från färgerna i kortet. Som bas en vit cardstock,  på det har jag använt Modell Paste och en schablon. Schablon har jag även använt när jag gjort dom röda roserna  och Distress Ink - barn door-. Texten är Alphabet Stickers  och dessa var brun, men jag använde min svarta Promakers och målade om dom.


Har använt min -black soot- Distress Stain och även mistat lite svart. Röda knappar som jag fann i min mammas knapplåda fick också plats. Bandet är ett självhäftande band som jag hittade i mina gömmor. Under bilden har jag satt ett "tårt papper" i plast. En del av ett gammalt smycke fick en plats under dom svarta tyg blommorna som jag tog från ett par ljusmanschetter.


Fjärillen har jag stansat ut.  Här ser ni även klockan som är skapad med Modell Paste och schablon.
Det blir bara roligare och roliga att göra LO:s och hoppas att ni tycker om det ni ser...min 5:e LO.
Vill ni se mer av mig finns jag här.

Senast den 25 mars, kl 23:59 ska ditt alster vara inlagt på inlinkz eller maila senast den 24 mars kl 23:59 till 100% norr, 100procentnorr@gmail.com
Tack för titten och Lycka Till.

DT Carina/ancajo


2 kommentarer: