torsdag 5 april 2012

En "äggstra" utmaning till er!

Nu har det hänt igen! Malin och jag busar!!! Nu har vi hittat på en "äggstra" utmaning till er under påsken. Vi vill att ni ska skapa något med ägg. Det kan vara en LO, kort eller alter, precis vad ni vill bara det finns något med ägg med.
Ni har till kl 12.00 på söndagen den 8 april på er att skapa och lägga in alstret i inlinkz här nedan. Om ni väljer att maila in ert bidrag så måste vi ha det senast kl 23.59 på lördagen den 7 april till 100procentnorr@gmail.com .  Våra duktiga inspiratöser är välkomna att tävla de med. Ett fint, vårigt pris sponsrat av Malin (cri_kee) väntar på en lottad vinnare.

Här har ni lite inspiration. Först ett härligt påskkort av Malin.


Och här kommer ett alterprojekt av mig, som altrat ett stort plastägg som man lägger godis i. Många har ju ett antal såna, de finns ju att köpa i närmaste affär.

Här har ni en bild på det fina priset som sponsras av Malin.

Vi hoppas att ni ska få några minuter över att scrappa lite även under påsken och inspireras att göra nåt äggigt påskprojekt. 

Vinnaren lottas och presenteras på söndag kväll. 
Kom ihåg att länka ditt bidrag till det specifika inlägget i din blogg, annars riskerar ditt bidrag att diskas.



5 kommentarer:

  1. Vad roligt det är med tävlingar, har lämnat in mitt bidrag. Var ju långfredag så man hann göra mkt idag ;-)
    Trevlig påsk till er alla. Mvh Bic

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hur blev det nu då jag har gjort precis som du sa! :) Inte lätt för medelålders tanter som min son sa för ett antal år sen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev jättebra så, Maja! Tack för ditt bidrag.
      Pippin

      Radera
  4. Och även jag har totat ihop ett bidrag. Hoppas att det är "äggigt" nog!

    SvaraRadera