måndag 16 april 2012

Pastelligt ramkort

Ni har väl inte missat receptutmaningen som pågår just nu! Ta en titt på utmaning #44 för att läsa mer om vilket recept ni ska följa. Som inspiration till er visar jag er idag ett ramkort.
Jag har vikt en söt liten origamiklänning som jag hängt upp på en galje, som jag böjt till av en bit ståltråd jag hittade i verktygslådan. I klänningens midja har jag knutit ett sidenband och som knappar har jag använt halvpärlor.
Om ni skulle vilja vika er egen origamiklänning eller ramkort, så titta in imorgon för då visar jag er en tutorial på både klänningen och ramkortet.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Knuten i knappen, som sitter i blomman...fjärilen döljer den lite...

      Radera
  2. *hihi* Jag hade inte ögonen med mej. Och så glömde jag att skriva att kortet är LÄCKERT!!!!

    SvaraRadera
  3. Men så läckert! Har aldrig sett något liknande tidigare.

    SvaraRadera