tisdag 1 januari 2013

Utmaning #56

Nytt år och ny utmaning. Denna gång är det en liftutmaning. Att lifta en layout kan göras på olika sätt. Antingen liftar ni delar av min layout eller så härmar ni min layout rakt av. Valet är ert, men jag vill att ni ska skriva vad det är ni har liftat. I denna tävling är allt välkommet, layout, kort, art journaling osv.

Jag har valt ut en av mina layouter från det gångna året och det är denna layout jag vill att ni ska lifta.


Jag har liftat att layouten är uppbyggd i lager på lager. Liftade även att det ena papperet har en punchad kant, samt att det finns tre olika typsnitt i själva titeln. Jag gjorde en minilayout i storleken 6*6" och min liftning blev så här...


Som ni ser har jag lekt med en massa färg i bakgrunden, fast inte originalet har det...så lifta, lägg till, dra ifrån. Allt är upp till er.

Ni har till och med den 31 januari 2013 på er. Klockan 23.59 ska det vara inlämnat. Vill du hellre maila ditt bidrag till oss på 100procentnorr@gmail.com, så gör det senast den 30 januari kl 23.59.
Utmaningen sponsras av
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar