torsdag 4 augusti 2011

Malin/Cri_kee presenterar sig!


Jag heter Malin och är född och uppvuxen i Umeå. Mitt alias är cri_kee, efter lyckosyrsan i Disenys film Mulan. Fyller trettiofem år i år. Jag är utbildad lärare och arbetar för närvarande i en förskolan. Förutom scrapbooking är dans min stora passion här i livet. Jag började dansa för två år sedan och träffade min stora kärlek på dansgolvet och han är anledningen till att jag i höstas flyttade tillbaka till Umeå efter ett par år på andra orter.

Jag scrappar ganska enkelt men tycker om att testa på olika stilar och material. Just nu är jag inne i en period då jag leker mycket med färger av olika slag. Jag använder gärna svart/vit cardstock eller kraft som bakgrundspapper.
Jag scrappar gärna efter skisser. Om jag hamnar i svacka tar jag fram en skiss eller liftar en layout. Inspiration finner jag på nätet, i tidningar och på träffar då jag träffar andra.
Ni är välkomna att göra ett besök i min blogg http://www.cri-kee76.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar