måndag 8 augusti 2011

Presentation av Inger/Bic

Hej.
Är en 30-årig tjej som heter Inger men kallar mig BIC på internet och på olika forum. Jag började kalla mig Bic redan i mellanstadiet eftersom första bokstaven i mina 3 namn bildar detta ord.
Är född och uppvuxen i Vilhelmina, flyttade till kusten och Umeå 2005 men fann kärleken i Nordmaling samma år och i april 2006 så bar flyttlasset dit. I augusti 2008 så gifte vi oss och i mars 2009 kom lilleman.
Scrappat på ”riktigt” har jag gjort sedan planeringen av bröllopet, skulle beskriva min scrapbooking ganska lekfull, då jag gillar att ”leka” med distresser, crackle accent och stämplar.
Gör Lo´s, kort och alter.Har inga maskiner som stansar och gör jobbet utan det är jag, pennan och saxen. Inspirationen finner jag på bloggar och forum.

Gör gärna ett besök i min blogg: http://scrapbookingbic.wordpress.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar