lördag 12 maj 2012

Teres Utmaning 46

Hallå där alla pysslare!
Ni har väl sett att det kommit upp en ny utmaning att ta sig an!? Det är Pippin som står för den aktuella utmaningen, nr 46. Skapa något nytt till vårgarderoben ex. väska, hatt, skor, klänning. Själv valde jag att göra en morsdagsväska. (Papper maja design, motivstämpel KennyK)

Ska även passa på att berätta att jag kommer att sluta som inspiratös här på 100% efter nästa utmaning. Känner inte att mina alster har fått den tid och kärlek som de skulle behövt, för att jag ska känna mej nöjd med dem. Så istället för att gör alster som jag inte kan stå för så lämnar jag uppdraget och ger plats åt nya talangfulla pysslare. Här kan ni läsa mer om ni är intresserade av att bli inspiratös hos 100% norr och bor norr om Sundsvall.

1 kommentar: