fredag 8 juni 2012

Utmaning #48 - Bic´s inspiratösbidrag

Då var det fredag och dags för mig Bic att visa mitt inspiratösbidrag för utmaning #48.
Man skulle använda sig att tyg på sitt alster.
(Tyg = Filt, en bit at ett par gamla byxor, en bit spets eller annan form av tyg.) 
Sedan fanns ju en twist på utmaningen, man skulle använda sig av minst 5 st knappar.




Jag hade svårt att hitta tyg, men tillslut fick ett gammalt örngott ge sitt liv, jag rev en liten bit som jag sedan fäste med gesso mot en bit vit kartong. Sedan använde jag mig av många knappar som fick bli ett hjärta och sen doodlade jag lite runt hjärtan och de utstansade bokstäverna.
Det blev en liten tavla som fick bli detta inspiratösbidrag till denna utmanianingen.

Mer info hittar ni här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar