onsdag 15 augusti 2012

Ny inspiratös

Jag heter Charlotte och är 34 år (men vissa kallar mig lotta och därav namnet lotta78, som jag heter på nätet). Jag är född och uppvuxen i Sundsvall och bor tillsammans med min sambo i ett litet gult hus.
Jag arbetar som butikssäljare på Ikea och min fritid tillbringar jag i mitt pysselrum, i våran trädgård, renoverar på huset, bakar eller spelar boule.



Man kan väl säga att jag i första hand är en kortmakare, något som jag började med för ca 6,5 år sen. Men jag gör även lite smycken och tycker om att prova på nya saker och idéer i pysslandet. Jag har egentligen ingen speciell stil när jag pysslar, utan det blir lite mer av vad jag känner för just då.

Välkomna på ett besök i min blogg: http://lotta78.blogspot.se/

Här kommer mitt stafflikort till utmaning #49:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar