onsdag 22 februari 2012

Utmaning #40


Hej, ja då var det min tur att visa hur jag inspirerades av Teres LO, utmaningen hittar du här. Är en riktig kortmakare så det här med LO är nytt för mig, lär mig något nytt varje dag.

Upplägget med alla rutor var det jag fastnade för på en gång. På LO:n är det mina brorsbarn som stojar och leker "Star wars" med rabarber och dess blast.
Tokiga killar = glatt papper. Tonade ner det prickiga genom att använda enfärgade papper.

Bokstäverna är vita Foam Stickers som jag också målade med Promakers.


Här är en liten närbild på busfröna.
Hoppas att ni är med oss och ha chans att vinna i utlottningen.

Vill ni se mer av mig finns jag här.

Tack för titten och Lycka Till.

DT Carina/ancajo

1 kommentar:

  1. Snyggt! Kul att se hur du inspirerats av min layout. /Teres

    SvaraRadera