onsdag 25 april 2012

Utmaning #45 - Pippins inspirationsalster!

Här kommer mitt  bidrag till utmaning 45 där cri_kee vill att vi gör nåt med mixed media. Jättekul utmaning tycker jag, för här man kan verkligen släppa loss allt man har.

Jag gjorde en canvastavla med hur mycket grejer som helst. Jag grundade först med vit gesso och modeling paste på vissa delar där jag ville ha lite mer struktur och duttade sen på lite annan färg också. Där finns sedan servettdecoupage på tyg, spets, delar jag gjort i självtorkande lera, lite olika pappersbitar, stämplar, masker, blomma, metall och ett läckert band.

Hur tolkar du cri_kees utmaning? Lägg in ditt bidrag i inlinkz i utmaningsinlägget. (Länk finns längst upp till vänster.) Slutdatum är den 6 maj kl 23.59.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar